TipoA
|
Código |
|
|
Mixto |
|
AM1 |
E1 - Coñecer as bases teóricas do traballo interdisciplinar e identificar os seus centros de interese en contextos escolares e non escolares. |
|
AM2 |
E2 - Identificar e analizar criticamente propostas interdisciplinares no ámbito educativo. |
|
AM3 |
E3 - Deseñar, xustificar, organizar e avaliar de forma sistemática propostas interdisciplinares en distintos contextos educativos. |
|
AM4 |
E4 - Desenvolver a competencia lingüística en lingua estranxeira orientada cara á docencia nas áreas específicas. |
|
AM5 |
E5 - Adquirir unha formación metodolóxica para realizar investigacións educativas. |
|
AM6 |
E6 - Establecer os descritores xerais que caracterizan unha investigación: seleccionar, elaborar, tratar e interpretar os datos, e presentar os resultados de acordo cos propósitos da investigación. |
|
AM7 |
E7 - Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación. |
|
AM8 |
E8 - Ser capaz de defender e argumentar de forma oral e escrita o traballo de investigación e/ou innovación realizado, utilizando no seu caso recursos audiovisuais de apoio. |
|
AM9 |
E9 - Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. |
|
AM10 |
E10 - Coñecer os fundamentos teóricos que sustentan a investigación e innovación no ámbito das Didácticas Específicas. |
|
AM11 |
E11 - Coñecer, comprender e utilizar a linguaxe científica e aplicalo correctamente nas distintas formas de expresión e comunicación. |
|
AM12 |
E12 - Identificar as principais liñas de investigación e innovación e a súa evolución nas Didácticas Específicas. |
|
AM13 |
E13 - Analizar e valorar criticamente investigacións e proxectos de innovación en ámbitos disciplinares específicos. |
|
AM14 |
E14 - Coñecer diferentes tipos de metodoloxía que se empregan na investigación educativa considerando a súa pertinencia para a resolución de problemas concretos. |
|
AM15 |
E15 - Identificar criterios de calidade e control tanto na investigación como na práctica docente, fomentando o espírito crítico, reflexivo e innovador. |
|
AM16 |
E16 - Deseñar, xustificar, organizar e avaliar propostas para a investigación e a innovación no ámbito das Didácticas Específicas. |
|
AM17 |
E17 - Seleccionar, adaptar e aplicar materiais e recursos TIC e doutra índole, para mellorar o ensino e aprendizaxe dos diferentes ámbitos disciplinares. |
|
AM18 |
E18 - Recoñecer a investigación e a innovación aplicada ás ciencias da educación como ferramenta continua de innovación e mellora educativa e social. |
TipoB
|
Código |
|
|
Mixto |
|
BM1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BM2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BM3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BM4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BM5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BM6 |
G1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
BM7 |
G2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
BM8 |
G3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
BM9 |
G4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
BM10 |
G5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
BM11 |
G6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
BM12 |
G7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
BM13 |
G8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
T1 - Capacidade de análise e síntese. |
|
CM2 |
T2 - Capacidade de adaptación a situacións novas. |
|
CM3 |
T3 - Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
|
CM4 |
T4 - Traballar de forma colaborativa. |
|
CM5 |
T5 - Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinares e interdisciplinares. |
|
CM6 |
T6 - Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares. |
|
CM7 |
T7 - Comportarse con ética e responsabilidade social e ambiental como docente e/ou investigador. |
|
CM8 |
T8 - Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
|
CM9 |
T9 - Incorporar as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, a análise de datos e a difusión e comunicación de resultados. |
|
CM10 |
T10 - Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica docente. |
|
CM11 |
T11 - Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
|
CM12 |
T12 - Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega. |
|
CM13 |
T13 - Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |