TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
E1: Examinar e interpretar a normativa aplicable aos centros docentes. |
|
AC2 |
E2: Fomentar a participación da comunidade educativa e a promoción da imaxe externa. |
|
AC3 |
E3: Avaliar a práctica docente. |
|
AC4 |
E4: Detectar necesidades de formación continua e propiciar respostas a nivel institucional como requisito asociado á mellora educativa. |
|
AC5 |
E5: Xustificar, planificar, propoñer e desenvolver programas de mellora da convivencia nos centros docentes. |
|
AC6 |
E6: Desenvolver, entre as propostas de boas prácticas, un liderado acorde coas necesidades dos centros educativos. |
|
AC7 |
E7: Desenvolver procesos de avaliación de programas, servizos e estratexias e recursos de intervención educativa en distintos contextos. |
|
AC8 |
E8: Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar. |
|
AC9 |
E9: Analizar modelos e probas de avaliación empregadas nos sistemas educativos. |
|
AC10 |
E10: Comparar modelos de análise de materiais curriculares. |
|
AC11 |
E11: Analizar materiais curriculares e as súas relacións e implicacións en modelos e proxectos curriculares para as actuais sociedades do coñecemento e informacionais. |
|
AC12 |
E12: Analizar investigacións cualitativas en educación e discutir as súas implicacións. |
|
AC13 |
E13: Promover procesos de investigación-acción nos centros docentes e desenvolver a innovación educativa. |
|
AC14 |
E14: Xustificar a organización dos centros escolares por proxectos. |
|
AC15 |
E15: Utilizar e analizar ferramentas e instrumentos dixitais para facilitar a comunicación e a xestión nos centros. |
|
AC16 |
E16: Analizar criticamente o papel das tecnoloxías dixitais na innovación educativa. |
|
AC17 |
E17: Motivar, promover, coordinar e dirixir o desenvolvemento de boas prácticas e procesos de innovación escolar con tecnoloxías dixitais. |
|
AC18 |
E18: Organizar os recursos humáns, espaciais e temporais dos centros docentes. |
|
AC19 |
E19: Identificar os servizos complementarios e de apoio aos centros docentes. |
|
AC20 |
E20: Desenvolver a xestión económica e administrativa dun centro docente. |
|
AC21 |
E21: Valorar as habilidades sociais e emocionais na xestión dos centros docentes. |
|
AC22 |
E22: Identificar modelos de avaliación de centros. |
|
AC23 |
E23: Desenvolver a autonomía, transparencia e rendición de contas nos centros docentes. |
|
AC24 |
E24: Deseñar plans de mellora e o fomento da calidade dos centros docentes. |
|
AC25 |
E25: Coñecer distintos tipos de metodoloxías que se empregan na investigación educativa, considerando a súa pertinencia para a resolución de problemas concretos. |
|
AC26 |
E26: Recoñecer a investigación aplicada ás ciencias da educación como ferramenta continua de innovación e mellora educativa e social. |
|
AC27 |
E27: Valorar a importancia da planificación estratéxica nos centros docentes. |
|
AC28 |
E28: Argumentar a xestión por procesos nos centros docentes. |
|
AC29 |
E29: Interpretar a información pertinente sobre prevención de riscos laborais nos centros docentes. |
|
AC30 |
E30: Deseñar manuais de autoprotección dos centros docentes. |
|
AC31 |
E31: Propoñer áreas de mellora nos centros docentes. |
|
AC32 |
E32: Definir obxectivos, tendo en conta os recursos e a organización dos centros docentes. |
|
AC33 |
E33: Construír indicadores de logro nos centros docentes. |
|
AC34 |
E34: Describir situacións que suceden nun centro docente en relación coa súa dirección. |
|
AC35 |
E35: Interpretar e analizar o modelo de dirección seguido nun centro docente. |
|
AC36 |
E36: Establecer un compromiso ético deontológico a través dunha vinculación consecuente cos valores éticos da institución e institucionais e xestionar o centro de acordo cos principios éticos coherentes cun sistema democrático. |
|
AC37 |
E37: Coñecer as políticas, os modelos e as prácticas igualitarias de calidad e innovación educativa, para poder implementalas e promovelas nas institucións educativas. |
|
AC38 |
E38: Analizar e interpretar desde técnicas multinivel os caracteres máis relevantes dos sistemas educativos, desde un contexto transnacional global que permita comparacións complexas no ámbito da dirección e supervisión educativa. |
|
AC39 |
E39: Dispoñer dos marcos teóricos das políticas internacionais de educación, que posibiliten unha eficaz transferencia de boas prácticas para o sistema educativo español. |
|
AC40 |
E40: Deseñar un proxecto de dirección/investigación nas liñas temáticas establecidas nas diferentes materias do mestrado. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
CB6: Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, en moitas ocasións nun contexto de investigación. |
|
BC2 |
CB7: Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BC3 |
CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BC4 |
CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BC5 |
CB10: Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC6 |
G1: Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións. |
|
BC7 |
G2: Facilitar a mediación, xestión e resolución de conflitos, fomentando a non violencia, a prevención da conflictividade e a convivencia. |
|
BC8 |
G3: Liderar e fomentar o traballo en equipo. |
|
BC9 |
G4: Xestionar o cambio e a innovación. |
|
BC10 |
G5: Organizar, xestionar e coordinar un centro docente. |
|
BC11 |
G6: Controlar e supervisar centros educativos. |
|
BC12 |
G7: Motivar a equipos de profesionais da educación. |
|
BC13 |
G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas. |
|
BC14 |
G9: Dirixir estratexicamente: planificar, implementar e avaliar plans e proxectos dos centros educativos. |
|
BC15 |
G10: Promover a formación do profesorado e a creación de redes de aprendizaxe colaborativo intra e interinstitucionais. |
|
BC16 |
G11: Integrar coñecementos e perspectivas para exercer a función directiva de maneira informada, xusta, crítica, comprometida, democrática, distribuída e solidaria. |
|
BC17 |
G12: Adquirir unha formación metodolóxica para realizar investigacións educativas. |
|
BC18 |
G13: Establecer os descritores xerais que caracterizan unha investigación: seleccionar, elaborar, tratar e interpretar os datos, e presentar os resultados de acordo cos propósitos da investigación. |
|
BC19 |
G14: Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. |
|
BC20 |
G15: Deseñar un proxecto de dirección. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
T2: Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma extranxeiro. |
|
CC3 |
T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
T4: Desenvolverse para o exercizo dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero. |
|
CC5 |
T5: Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
T6: Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
CC7 |
T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
CC8 |
T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
CC9 |
T9: Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer plazos e cumplilos. |