TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
(CE-E1) Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
|
AP2 |
(CE-E2) Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas |
|
AP3 |
(CE-E3) Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
|
AP4 |
(CE-E4) Coñecer contextos e situacións nas que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
|
AP5 |
(CE-E5) Coñecer os desenvolvimentos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
|
AP6 |
(CE-E6) Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
|
AP7 |
(CE-E7) Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
|
AP8 |
(CE-E8) Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas das e dos estudantes. |
|
AP9 |
(CE-E9) Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
|
AP10 |
(CE-E10) Coñecer estratexias e procedimentos de evaliación e entender a evaliación como un procedimento de regulamentación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
|
AP11 |
(CE-E11) Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
|
AP12 |
(CE-E12) Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación empregando indicadores de calidade. |
|
AP13 |
(CE-E13) Identificar os problemas relativos ao ensino e aprendizaxe das materias da especialización e propor alternativas e solucións. |
|
AP14 |
(CE-G14) Respetar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecemento dos principios e fundamentos da atención á diversidade. |
|
AP15 |
(CE-E15) Coñecer a evolución do mundo laboral, a interacción entre sociedade, traballo e calidade de vida, así como a necesidade de adquirir a formación adecuada para a adaptación apropiada e permanente das distintas profesións (FP). |
|
AP16 |
(CE-E16) Coñecer os procesos e recursos para a prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia (OE). |
|
AP17 |
(CE-E17) Coñecer os procesos de evaliación e de orientación académica e profesional (OE). |
|
AP18 |
(CE-P1) Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na evaliación das materias correspondentes á especialización. |
|
AP19 |
(CE-P2) Acreditar un bon uso da expresión oral e escrita na práctica docente. |
|
AP20 |
(CE-P3) Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
|
AP21 |
(CE-P4) Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. |
|
AP22 |
(CE-P5) Conocer la tipología empresarial correspondiente a los sectores productivos y comprender los sistemas organizativos más comunes en las empresas (FP). |
|
AP23 |
(CE-P6) Exercitarse na evaliación psicopedagóxica, o asesoramento a outros profesionais da educación, aos estudantes e ás familias (OE). |
|
Mixto |
|
AM1 |
|
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
(CE-G1) Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
|
BP2 |
(CE-G2) Comprender o desenvolvemento da personalidade de estes estudantes e as posíbeis disfuncións que afectan á aprendizaxe. |
|
BP3 |
(CE-G3) Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecimentos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
|
BP4 |
(CE-G4) Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. |
|
BP5 |
(CE-G5) Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posíbeis problemas. |
|
BP6 |
(CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. |
|
BP7 |
(CE-G7) Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profisional. |
|
BP8 |
(CE-G8) Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. |
|
BP9 |
(CE-G9) Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
|
BP10 |
(CE-G10) Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respeto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
|
BP11 |
(CE-G11) Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
|
BP12 |
(CE-G12) Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. |
|
BP13 |
(CE-G13) Comprender as implicacións educativas da situación lingüística galega e adquirir e aplicar criterios, estratexias e recursos pedagóxicos para participar na planificación e desenvolvimento do plano lingüístico do centro. |
|
BP14 |
(CE-G14) Respetar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecimento dos principios e fundamentos da atención á diversidade. |
|
BP15 |
|
|
BP16 |
|
|
BP17 |
|
|
BP18 |
|
|
BP19 |
|
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
N.1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidad Autónoma. |
|
CP2 |
N.2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma extranxeiro. |
|
CP3 |
N.3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profisión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CP4 |
N.4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CP5 |
N.5. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CP6 |
N.6. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponíbel para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CP7 |
N.7. Asumir como profisional e cidadán/cidadá a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CP8 |
N.8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
CP9 |
|