O obxectivo da materia é coñecer:
a) Os elementos que interveñen nas operacións financeiras.
b) As leis financeiras máis empregadas na práctica financeira.
c) As características, operacións e utilidade das operacións financeiras máis comúns.
Plan de continxencia
1.Modificacións nos contidos
Mantense todo o contido.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Sesión maxistral
Resolución de problemas
Seminario
Proba de resposta curta
Probas mixtas
* Metodoloxías de ensino que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
Equipos Microsoft: Usaríase para dar clases á hora habitual.
Tamén se empregaría nas horas de titoría de cada profesor e na titoría de pequeno grupo para a atención ao alumno.
Moodle: Para realizar as probas (exames) e realizar, se procede, foros, ao final de cada tema.
Correo electrónico: para solicitar reunións de equipos virtuais ou facer consultas específicas.
4. Modificacións na avaliación
Se está prohibido ou non é recomendable debido ao Covid-19, as probas realizaranse virtualmente a través da plataforma Moodle. Excepto o anterior, non haberá cambios neles.
* Observacións de avaliación:
En caso de ter que realizar as probas virtualmente, para poder supervisar o exame, os alumnos deberán ter os micrófonos e cámaras abertas durante toda a duración do exame. Tamén poderiamos pedir, co mesmo propósito, que compartan escritorio cos profesores ou que nos mostren o ambiente (sala) onde se está a facer a proba coa cámara. No caso de que un alumno non cumpra este estándar, a proba sería cancelada para el e substituiríase por unha proba oral que se realizaría noutro momento.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías