Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Historia da Animación e os Videoxogos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Animación e os Videoxogos | Código | 616G02003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B2 B3 B4 C1 | Exposición oral dos traballos grupais sobre os contidos da materia. | 20 |
Sesión maxistral | A2 B3 B4 B11 C4 C5 C6 C8 | Cuestionario sobre cada tema exposto | 20 |
Traballos tutelados | A2 B2 B3 B5 B11 C3 C7 C8 C9 | Elaboración de traballos grupais sobre os contados da materia. | 40 |
Proba de resposta breve | A2 C9 C1 | Exame breve sobre as películas de visión obligatoria. | 20 |
Observacións avaliación | |||
A nota final será a suma das calificacións de cada unha das evaluaciónsen cada unha das metodoloxías. Para ser evaluado dos traballos gruapais haberá que ter unha asistencia mínima do 80% ás clases prácticas. Para A copia de textos de Internet suporá a calificación de 0 (cero) na práctica correspondente. Os/as estudantes/as con dispensa académica deberán falar co profesor responsable da materia. |
|