1. Modificacións nos contidos
Non se modificarán substancialmente os contidos da materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen.
Manterase as clases maxistrais mediante a utilización do TEAMS, tentando respectar no posible os horarios regulares da titulación. Manteranse a través do Moodle a avaliación continua mediante tests, boletíns exercicios prácticos... Toda a documentación seguirá a poñerse a disposición do alumnado no Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Segundo o momento da posta en marcha do Plan de Continxencia, algunha proba obxectiva de bloque da materia podería ser eliminada e establecer un sistema de avaliación continua (realización de test e boletíns)
As probas obxectivas de bloques modifícanse facendo unha proba tipo “tarefa” de Moodle: entrégase proba “individualizada” aos alumnos, os alumnos a resolver e súbena escaneada nun tempo limitado (pero adaptado á situación)
As prácticas de laboratorio presenciais poderán substituirse pola realización por parte do alumnado de vídeos cortos explicativos.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Realizaranse titorías individualizadas a través do TEAMS. Realizaranse titorías grupais para explicar/aclarar a realización dos traballos e para orientar os conceptos mínimos para o exame.
4. Modificacións na avaliación
Aumentarase na cualificación final o valor da avaliación continua ( tests, boletíns, traballos alternativos ás prácticas de laboratorio ). Diminuirase na cualificación final o valor das probas obxectivas finais. Substituirase o exame final presencial por un exame “non presencial”. O exame será entregado polo profesor individualmente (datos diferentes para cada alumno) e devolto por cada alumn@ en pdf (o profesor poderá pedir explicacións en días posteriores e a través do TEAMS para aclarar o contido do exame). Os contenidos teóricos se examinarán mediante probas orais.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifica a bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías