Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Saúde
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Terapia Ocupacional
 Asignaturas
  Métodos informáticos para persoas con discapacidade
   Contidos
Temas Subtemas
BLOQUE I Contidos teóricos
Tema 1. Productos de apoio en TIC 1.1 Concepto de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC).
1.2 A sociedade da información.
1.3 Deseño universal y fenda digital.
1.4 O papel das TIC na vida diaria.
1.5 Norma UNE ISO 9999:2017.
1.6 Clasificación productos de apoio.
1.7 Productos de apoio para a comunicación e l información.
1.8 Ratóns, teclados, software entrada, software salida, dispositivos alternativos de entrada, productos de apoio para la comunicación cara a cara.
Tema 2. Novas tendencias en sistemas de acceso ao ordenador
2.1 Acceso ao ordenador.
2.2 Programación visual con Scratch.
2.3 Chips e placas.
2.4 MakeyMakey.
2.5 Micro:bit.
2.6 Adafruit Playground.
Tema 3. Accesibilidade en TIC

3.1 Concepto de accesibilidade.
3.2 Accesibilidade na web: Accesibility Guidelines 2.1.
3.3 Norma UNE EN 301549V2.1.2:2019.
3.4 Nivel de conformidade dunha páxina web.
3.5 Claves para determinar unha páxina web fiable.
3.6 Accesibilidade segundo o sistema operativo.
Tema 4. Uso do teléfono móbil e Tablet 4.1 Aplicacións de accesibilidade do sistema Android.
4.2 Aplicacións de accesibilidade do sistema iOS.
4.3 Aplicacións para promover os hábitos de vida saudable e as actividades da vida diaria.
4.4 Proxectos nacionais e internacionais asociados as TIC dende unha perspectiva ocupacional.
Tema 5. Realidade virtual
5.1 Concepto e tipos de realidade virtual.
5.2 Recursos e materiais que implica o uso de realidade virtual.
5.3 A realidade virtual dende terapia ocupacional.
5.4 Aplicacións comerciais de realidade virtual.
5.5 Realidade aumentada e posibles diferenzas.
Tema 6. Ferramentas de Microsoft 365
6.1 Uso das diferentes ferramentas 365 e a aplicabilidade no día a día.
Bloque II Contidos básicos multimedia en Terapia Ocupacional
Tema 1. Imaxe dixital 1.1 A imaxe dixital e as súas características.
1.2 Formatos gráficos. Sistemas e tamaños de almacenamento.
1.3 Tipos de imaxes.
1.4 Uso de GIMP.
Tema 2. Audio dixital

2.1 Audio dixital: definición, formatos e especificacións.
2.3 Funcionalidades de Audacity.
2.4 Configuración de son e voces.
2.5 Balabolka. Sintetizador de voz.

Tema 3. Vídeo dixital
3.1 Definición vídeo dixital.
3.2 Características do vídeo dixital.
3.3. Formatos do vídeo.
3.4 Conexións.
3.5 Funcionalidades do programa Shotcut.
Bloque III Aplicacións para a intervención en terapia ocupacional
Tema 4. Ferramentas online de ARASAAC 4.1 Creación de pictogramas, frases con pictogramas, etc.
Tema 5. Grid 3 5.1 Definición de Grid 3 e características.
5.2 Creación de taboleiro de comunicación.
Tema 6. Plaphoons 6.1 Proxecto FRESSA.
6.2 Crear un taboleiro de comunicación.
Tema 7. Scratch 7.1 Programación visual. Crear un proxecto de acción-reacción.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes