Pretendese dar unha visión xeral dos tipos de buquqes de guerra actuais, dos procedementos de proxecto, das características que os fan diferentes aos buques mercantes, dos criterios de estabilidade, apoio loxístico integrado e tipos de mantemento. O alumno alcanzará os coñecementos necesarios para a súa carreira profesional no ámbito dos asteleiros de construcción naval militar.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se modifican os contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Mantéñense todas as metodoloxías docentes cambiando unicamente o seu carácter de presencial a non presencial.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
- As viaxes de campo, a asistencia a actividades e as visitas técnicas a instalacións, previstas durante o curso, serán substituídas por visitas virtuais e presentacións por parte do persoal pertencente ás instalacións visitadas vía virtual
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- De acordo co horario de Titorías publicado, vía Moodle, Teams e correo electrónico
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
- Mantéñense as metodoloxías de avaliación e a súa ponderación, exceptuando o seu carácter presencial
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías