Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Asignaturas |
Matemáticas II |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Matemáticas II | Código | 611G02010 | |||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Economía |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://moodle.udc.es | |||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo deste curso é presentar aos alumnos os conceptos básicos do cálculo diferencial en varias variables e a programación matemática, que serán necesarios para a aprendizaxe doutras disciplinas do grao e para a súa carreira futura. O estudante deberá entender os conceptos básicos presentados e os resultados que os relacionan, e aplicar ese coñecemento de forma adecuada e rigorosa para resolver problemas prácticos. Farase unha énfase especial na aplicación dos contidos do curso a problemas de natureza económica e á interpretación dos resultados obtidos. Tamén se pretende axudar os alumnos a desenvolver habilidades xenéricas, como a capacidade de análise e síntese, a capacidade de razoamento lóxico, a capacidade de resolución de problemas, o pensamento crítico, a aprendizaxe independente, ou a capacidade de recuperar e utilizar información de varias fontes. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións no contidos Non se modifican os contidos 2. Metodoloxías Todas as metodoloxías realizaranse de forma virtual, utilizando a aplicación Microsoft Teams. As sesións de Aula estarán gravadas nos correspondeste grupos de Microsoft Teams. En Moodle, unha sesión de aula tambén estará disponíbel a todos os grupos da materia. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Os mecanismos de atención personalizada ao alumno son sempre de forma virtual. Para iso utilizaranse as ferramentas disponíbeis: Microsoft Teams, E-mail, Moodle, ou Atención Telefónica. 4. Modificacións na avaliación Todas as probas previstas serán realizadas de forma telemática (se non fose posible a súa realización de forma presencial). Nas probas poderase mudar o seu formato para adaptar as mesmas a súa realización virtual. *Observacións de avaliación: No escenario virtual a proba final podería ter unha parte avaliada mediante unha proba de resposta múltiple. Podera-pedirse ao estudantado que faga unha defensa da proba escrita realizada. A non defensa da proba ou unha defensa non satisfatoria suporá unha puntuación de cero na proba. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. A bibliografía básica está accesible como libro electrónico a través da biblioteca. Todos os materiais da materia estarán disponíbeis en Moodle. | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|