Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Subjects |
Consumer Behaviour: Products and Brands |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Consumer Behaviour: Products and Brands | Code | 611G02037 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Basic |
Aaker, David A. (2011). Relevancia de la marca. hacer a los competidores irrelevantes. Prentice-Hall, Madrid Alomso rivas, Javier (2000). Comportamiento del consumidor. ESIC, Madrid Lenderman, M. y Sánchez, R. (2008). Marketing experiencial. La revolución de las marcas. ESIC, Madrid Llipis Sancho, Emilio (2015). Crear la marca global. Modelo práctico de creación e internacionalización de marcas. MADRID, ESIC |
|
|
Complementary | |
|
|