O obxectivo fundamental do curso é que o alumno comprenda a importancia do comportamento dos consumidores e as implicacións empresariais tanto na dimensión organizativa como na comercial. Ademais, explicarase o alcance e a importancia das variables do produto e a marca na xestión comercial da empresa. En concreto, os obxectivos do curso son os seguintes.
1- Comprender os factores internos e externos que inflúen no comportamento dos consumidores.
2- Saber aplicar os fundamentos que explican o comportamento do consumidor a casos de mercado específicos e reais.
3- Saber aplicar ferramentas de xestión de produtos e marcas (carteira de produtos, estratexia de marca e ciclo de vida do produto).
4- Saber segmentar e situar correctamente os produtos que conforman unha carteira determinada e avaliar o potencial de crecemento dos chamados segmentos.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
Non se farán cambios
2. Metodoloxías
Mantéñense todas as metodoloxías, adaptándose ao formato en liña a través de MS Teams ou Moodle as que o requiran.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: pode enviar a solicitude por correo electrónico para establecer un día de atención que será preferentemente o luns despois da redución da titoría grupal ou despois da clase maxistral.
4. Cambios na avaliación
Non hai cambios nas ponderacións na avaliación.
* Observacións de avaliación:
A) Estudantes a tempo completo: asistencia / participación en actividades de traballo supervisado polo menos nun 80%.
B) Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica da exención de asistencia, segundo o establecido "REGULACIÓN DA TAXA DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DE ALUMNOS DE GRAO DA UDC (Art. 2.3; 3.be 4.5) (29/5 / 212): asistencia / participación en actividades da clase mínima do 80%.
REQUISITOS DE MATERIAIS:
1. Asistir e participar regularmente en clases ou actividades de titoría.
2. Envíe o traballo supervisado na data e hora especificadas. A nota de traballo manterase para o exame de segunda oportunidade.
4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que o primeiro semestre. Máis tarde:
5. Modificacións da bibliografía ou webografía
Non hai ningunha modificación bibliográfica. As fontes de información estarán dispoñibles para os estudantes ao comezo do curso para que poidan localizar os materiais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías