Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013) |
Asignaturas |
A avaliación de dicionarios |
Contenidos |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | A avaliación de dicionarios | Código | 613836073 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Tema | Subtema |
1. Introducción | 1.1. El concepto de diccionario 1.2. Fronteras borrosas: diccionario, corpus y otros recursos 1.3. Finalidades de su evaluación |
2. O dicionario como obxecto de investigación e avaliación | 2.1. Como produto lexicográfico en si mesmo 2.2. Como produto didáctico 2.3. Como instrumento de comunicación 2.4. Como ferramenta para a tradución 2.5. Outros posibles enfoques |
3. A avaliación dos dicionarios | 3.1. O punto de vista do avaliador: usuario ou especialista (lexicógrafo) 3.2. A caracterización tipolóxica 3.3. A avaliación física ou externa 3.4. A análise da macroestrutura. O criterio da coherencia externa 3.5. A análise da microestrutura 3.5.1. Organización e estrutura dos artigos. Elementos formais e tipográficos 3.5.2. Avaliación do contido 3.5.2.1. O criterio da coherencia interna 3.5.2.2. Os criterios da cantidade, calidade e empregabilidade (intelixibilidade e fiabilidade) dos datos 3.6. Criterios específicos para os dicionarios bilingües e terminolóxicos |
|