Nesta asignatura presentanse métodos numéricos elementáis para resolver sistemas de ecuacións lineáis e non lineáis, e para aproximar funcións, as súas derivadas e integráis.
Plan de continxencia
A situación deste máster interuniversitario é única xa que, ao implicar varias universidades, hai anos que se deseñou en modo mixto: utilízanse sistemas de videoconferencia, todas as clases están gravadas e gárdanse para consultas asíncronas, utilízanse plataformas telemáticas para a entrega e avaliación de obras, proxectos, etc.
1. Modificacións nos contidos.
Non haberá modificación de contido.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Este máster é interuniversitario e usa sistemas de videoconferencia dende o principio.
Polo tanto, as metodoloxías mantéñense en calquera escenario ao usar o
Sistema de videoconferencia M2I Master para o ensino
* Metodoloxías de ensino que cambian
Todas as clases pasan ao 100% ao modo de videoconferencia, en vez de usar un sistema mixto.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes.
A atención personalizada realizouse sempre de forma mixta: de xeito presencial e por videoconferencia.
Polo tanto, pasa 100% a OnLine: correo electrónico e Teams.
4. Modificacións na avaliación.
Mantense o sistema de avaliación. Utilizaranse sistemas de videoconferencia.
como vén facendo dende hai anos, dende a creación do mestre.
* Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Non é necesario modificar a bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías