Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
History of Animation and Video Games |
Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | History of Animation and Video Games | Code | 616G02003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Oral presentation | B2 B3 B4 C1 | Exposición oral dos traballos grupais sobre os contidos da materia. | 20 |
Guest lecture / keynote speech | A2 B3 B4 B11 C4 C5 C6 C8 | Cuestionario sobre cada tema exposto | 20 |
Supervised projects | A2 B2 B3 B5 B11 C3 C7 C8 C9 | Elaboración de traballos grupais sobre os contados da materia. | 40 |
Short answer questions | A2 C9 C1 | Exame breve sobre as películas de visión obligatoria. | 20 |
Assessment comments | |||
A nota final será a suma das calificacións de cada unha das evaluaciónsen cada unha das metodoloxías. Para ser evaluado dos traballos gruapais haberá que ter unha asistencia mínima do 80% ás clases prácticas. Para A copia de textos de Internet suporá a calificación de 0 (cero) na práctica correspondente. Os/as estudantes/as con dispensa académica deberán falar co profesor responsable da materia. |
|