Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Proxecto de Videoxogo |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Proxecto de Videoxogo | Código | 616G02042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Analizar as especificacións dun proxecto para a comprensión do seu alcance e obxectivos, e executar as estratexias necesarias para a súa resolución eficiente, tanto de maneira asistida polo profesorado como mediante o traballo autónomo. Identificar aspectos comúns entre a materia impartida e outras disciplinas do grao, e plasmalo documentalmente |
Traballos tutelados | Realizar un traballo en colaboración dentro dun grupo. Formular e resolver problemas relacionados co aprendido, de cara a comprender a súa aplicación práctica. |
Presentación oral | Presentación oral dos traballos realizados |
|