O obxectivo desta materia é dobre. Por unha banda, trátase de que os alumnos coñezan as técnicas e procedementos estatísticos especialmente adecuados para resolver problemas con datos reais en Economía e Empresa.En segundo lugar, que comprendan as propiedades estatísticas destas técnicas e procedementos para saber cando e como poden aplicalos.
Plan de continxencia
1. Modificacions nos contidos
Non hai modificaciones.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se mantienen
Durante o período semi-presencial (ou non presencial), parte (ou todas) as metodoloxías realizanse mediante ferramentas telemáticas: Moodle, Teams e email.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Durante o periodo semi-presencial (ou non presencial), parte (ou todas) as metodologías se realizan mediante ferramentas telemáticas: Moodle, Teams e email.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado
Teams, Moodle e Email.
Sempre que o alumno/a o necesite.
4. Modificacions na evaluación
En periodos semi-presenciales (o no presenciales), a evaluación se realiza parte (ou toda) mediante ferramentas telemáticas: Moodle, Teams e email.
*Observaciones de evaluación:
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
Non hai modificaciones. Los alumnos disponen del material en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías