Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Ciencias Empresariais |
Subjects |
Financial Operations Analysis |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Financial Operations Analysis | Code | 650G01014 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Mixed objective/subjective test | 1. Consiste nun exame teórico-práctico dos contidos da materia, con preguntas curtas, preguntas a desenvolver, preguntas sobre supostos prácticos, preguntas tipo test (verdadeiro/falso), preguntas de resposta múltiple ou unha combinación dos tipos mencionados. 2. O exame pode ser oral ou escrito. De non se publicar nada en contrario na páxina web da materia (Moodle) con 48 horas de antelación, o exame será escrito. 3. Celebraranse nas datas, horas e aulas que fixe oficialmente a Xunta de facultad. |
Short answer questions | 1. Consisten nun exame sobre unha parte da materia e pode ser de respostas curtas, de tipo test (verdadeiro/falso), de resposta múltiple, de preguntas a desenvolver e de preguntas sobre supostos prácticos ou unha combinación delas. 2. O exame pode ser oral ou escrito. De non dicirse nada en contrario na convocatoria da proba en Moodle, o exame será escrito. A súa duración é de entre 20 e 60 minutos. 3. O grupo pode subdividirse para a realización das probas en cuantos subgrupos considerense axeitados |
Problem solving | 1. Exposición e solución de exemplos prácticos acerca dos contidos teóricos. 2. As prácticas e exemplos se intercalan cos contidos teóricos co fin de facilitar a comprensión da materia. 3. Na solución dos exemplos prácticos o alumno pode intervir: a) a iniciativa propia, tras pedir quenda de palabra b) por iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. 4. Formularanse exercicios a realizar polo alumno en horas non presenciais ou de traballo autónomo. En horas presenciais posteriores farase unha revisión dos exercicios na que o alumno pode intervir e abrirase a correspondente quenda de preguntas co fin de aclarar aqueles aspectos que o alumno formule sobre o contido destas . |
Seminar | É un total de 4 horas adicionais de docencia a impartir ao longo do semestre en pequenos grupos de estudantes. Faranse a través dos equipos de Microsoft fóra da hora normal da clase na data e hora acordadas co profesor. Os obxectivos do seminario son: a) Discutir co alumno calquera dúbida teórica sobre a parte de materia explicada ata ese momento b) Resolución de exercicios da parte de materia explicada ata ese momento |
Guest lecture / keynote speech | 1. Exposición nas clases presenciais dos contidos teóricos e prácticos da materia co obxecto de que oriente o alumno na súa preparación. 2. O tempo dedicado a cada un dos capítulos en que está dividida a materia será proporcional ao grao de dificultade na preparación destes e á súa extensión, de modo tal que non se dedicará o mesmo tempo a cada un dos capítulos, senón que se profundará máis nuns que noutros. Todo iso, a xuízo do profesor que imparte a materia. 3. Para a preparación dos capítulos de menor dificultade de comprensión poderíase remitir ao alumno á bibliografía, aínda que nese caso nas clases presenciais orientaráselle acerca de: a) que fontes concretas se recomenda utilizar b) que aspectos son os máis relevantes e de maior interese en orde a alcanzar os resultados da aprendizaxe establecidos para a materia. |
|