Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
Anual
Primeiro
Obrigatoria
9
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas Matemáticas
Coordinación
Bello Rodriguez, Olalla
Correo electrónico
olalla.bello@udc.es
Profesorado
Bello Rodriguez, Olalla
González Rueda, Ángel Manuel
Mendiri Ruiz de Alda, Paula Maria
Correo electrónico
olalla.bello@udc.es
angel.manuel.rueda@udc.es
paula.mendiri@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia de "Metodoloxía da investigación" ten unha orientación transversal. Por iso, ten que proporcionar aos alumnos os coñecementos e as habilidades que axudan a entender e desenvolver a investigación, tanto en relación ao traballo do proxecto final do máster e, se é o caso, para o desenvolvemento da teses de doutoramento. Polo tanto, os coñecementos adquiridos constitúen o soporte para a realización do traballo final do proxecto coa metodoloxía científica adecuada, constituindo éste a tradución empírica dos coñecementos e competencias adquiridas. Mentres que no traballo final de máster deséñase e execútase na súa totalidade un proxecto de investigación, nesta materia realizase só o deseño metodolóxico do traballo de investigación.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contenidos
– Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Prácticas a través de TIC
- Traballos tutelados
- Proba mixta
- Proba práctica
- Sesión maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Moodle: Semanalmente o con unha frecuencia superior. Segundo a necesidade do alumando e profesorado
- Teams: Semanalmente en gran grupo para o avance dos contidos / traballos /dúbidas na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Tamén en sesiones de frecuencia variable en función da demanda do alumnado.
4. Modificaciones en la evaluación
Os elementos da avaliación e o peso de estos será o mesmo que en situación de normalidade. Soamente se modificará a maneira de realización da proba mixta e da proba práctica que serán realizadas virtualmente de xeito escrito e/ou oral mediante as plataformas institucionais. Se poderán realizar tamén as probas de avaliación continuada, do mesma xeito.
- Traballos tutelados: 30%
- Proba mixta: 35%
- Proba práctica: 35 %
- Se manteñen
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
– Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías