Bases e Principios de Neurociencia e Rehabilitación Neurolóxica
Código
651516008
Titulación
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Viñas Diz, Susana
Correo electrónico
susana.vinas.diz@udc.es
Profesorado
Robles García, Verónica
Viñas Diz, Susana
Vivas Costa, Jamile
Correo electrónico
veronica.robles@udc.es
susana.vinas.diz@udc.es
j.vivas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ofrece coñecementos básicos e principios da investigación en neurociencia e da práctica clínica en neurorrehabilitación, co obxectivo de proporcionar fundamentos da patoloxía neurolóxica, capacitando o alumno a integrar de forma crítica as distintas situacións no eido da discapacidade e dependencia. Por último, esta materia habilitará o alumnado a deseñar proxectos de investigación nas disfuncións neurolóxicas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: NON SE REALIZAN CAMBIOS
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
- Sesión maxistral
- Lecturas/recensión bibliográfica
- Traballos tutelados
- Seminarios
- Discusión dirixida
- Estudo de casos
Estas metodoloxías mantéñense pero adaptándoas a formatos virtuais/online, a través das ferramentas multimedia dispoñibles na UDC (Moodle (colgando archivos en formato pdf, word, power-point...) e/ou Microsoft Teams).
*Metodoloxías docentes que se modifican:
-Prácticas a través de TIC
-Proba mixta
As metodoloxías citadas anteriormente adaptaránse en caso necesario á non presencialidade, mediante:
-Adaptación de contidos prácticos a través de TIC, asociados a contidos teóricos.
-Cuestionarios tipo test de resposta múltiple, a través da plataforma moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ó estudantado:
-Moodle: CONSULTAS DIARIAMENTE A DEMANDA DOS ESTUDANTES, E COMO MÍNIMO 1 CONTACTO SEMANAL.
-Microsoft Teams: 1 SESIÓN SEMANAL.
-Correo electrónico: A demanda dos estudantes (como media 2 consultas á semana).
4. Modificacións na evaluación:
-EVALUACIÓN CONTINUADA (recensiones bibliográficas, traballo tutelado, presentación oral): 60%. Adxudicando os seguintes porcentaxes:
-RECENSIONS BIBLIOGRÁFICAS; 10%
-TRABALLO TUTELADO, PRESENTACIÓN ORAL); 40%
-SEMINARIOS;10%.
-EXAMEN A TRAVÉS DE CUESTIONARIO/TEST DE RESPOSTA MÚLTIPLE MEDIANTE A PLATAFORMA MOODLE: 40%
*Observacións de avaliación:
-Para realizar a media ponderada, é obrigatorio que os alumnos haian realizado os traballos de evaluación continuada pautados na asignatura, e entregados nas fechas sinaladas. Aquelles alumnos que non realicen os traballos de evaluación continuada, a sua calificación final na asignatura será de NON PRESENTADO (NP). No caso de querer examinarse da materia, o exámen consistirá nun exáme oral non presencial desarrollado a través de microsoft teams, asignándolle a esta proba o valor do 100% da calificación final.
-Para realizar a media ponderada, é obrigatorio que os alumnos se presenten ó examen tipo test.
-A metodoloxía de evaluación será a mesma para a oportunidad de xuño (1ª oportunidade), así como para a oportunidade de xullo (2ª oportunidade).
-Utilizarase o mesmo sistemade avaliación para os estudantes matriculados a tempo completo e os matriculados a tempo parcial (tanto en canto ás metodoloxías utilizadas, como o que computa cada unha delas na nota final da asignatura).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: No material bibliográfico para o seguemento/consulta dos contenidos da materia non se xenerarán cambios. O material necesario para seguir/preparar a asignatura facilitaráselle ós alumnos a través do moodle. Sendo só este material proporcionado obxecto de estudo e posterior exame.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías