Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ser capaz de integrar o fenómeno da discapacidade e a dependencia dentro da construción social do proceso saúde-enfermidade |
AR1
|
|
|
Understand the meaning and usefulness of early care |
AR16
|
|
|
Capacidade para deseñar e executar proxectos de investigación no ámbito dos trastornos do desenvolvemento e a súa atención temperá. |
AR17
|
|
|
Know the relationship between early care, development and disability |
|
BR2
|
|
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BR3
|
|
Be able to design an early care program in specific cases and assess its success through research |
|
BR7
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BR4
|
|
Be able to develop a documentary database on early care, development and disability |
|
BR7
|
|
Know assessment instruments for the detection of developmental problems between 0-6 years |
|
BR11
|
|
Know the socio-health resources available to care for people with disabilities |
|
|
CR2
|
Capacidade para a toma de decisións na resolución de problemas. |
|
BR8
|
|
Ser capaz de relacionarse de forma eficiente con e dentro do equipo multidisciplinar, intradisciplinar e transdisciplinar. |
|
|
CR1
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
|
BR5
|
|
Capacidade para deseñar e executar proxectos de investigación no ámbito da intervención psicolóxica nas relacións de familia ante situacións de discapacidade e dependencia. |
AR23
|
|
|
CT7. Ser capaz de valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade? |
|
|
CR7
|
CT6. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas aos que deben enfrontarse |
|
|
CR6
|
CG5 Capacidade para integrar coñecementos científicos de carácter avanzado ligados ao ámbito da discapacidade e a dependencia |
|
BR10
|
|
CG4 Ser capaz de intervir na problemática derivada da discapacidade e da dependencia |
|
BR9
|
|