Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
3D Modeling and Animation for Video Games I |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | 3D Modeling and Animation for Video Games I | Code | 730529006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
O obxectivo desta materia son que o alumno aprenda a crear os modelos xeométricos tridimensionais necesarios dentro dun videoxogo. O alumno aprenderá a interpretar as formas e aspecto de obxectos similares do mundo real ou a partir de bosquexos xerados por un artista conceptual. A partir disto será capaz de xerar en 3D os modelos necesarios para os escenarios e obxectos de cada nivel do videoxogo. O alumno aprenderá as técnicas e conceptos específicos da creación de modelos 3D para videoxogos. | AJ16 AJ17 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ8 BJ10 BJ11 |
CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 |
|