Plan de continxencia |
Plan de continxencia:
Os profesores da asignatura decidirán en cada momento, en función da evolución da pandemia de Covid-19, de calquera outra situación que leve a similares consecuencias, e das restricciones impostas pola autoridade competente, a modalidade de docencia e avaliación: presencial ou non presencial.
En función do devandito, en cada momento, a docencia será presencial ou virtual, pero non en ambas as modalidades á vez, salvo por causa adecuadamente xustificada (p. ex., unha corentena do alumno, xustificada documentalmente pola autoridade sanitaria).
1. Modificacións nos contidos: non haberá modificacions dos contidos
2. Metodoloxías
Mantense as metodoloxías docentes
2.2. Metodoloxías docentes que se modifican:.
En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidad, as clases, os traballos tutelados e a solución de problemas serán en liña.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: véxase o devandito no resto desta guía.
. En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidad, a atención ao alumno será en liña.
4. Modificacións na avaliación:.
En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidad a avaliación será en liña, podendo ser oral ou escrito, a criterio do profesor.
*Observacións de avaliación:
En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidad, nun marco de clases en liña, a asistencia comprobarase de varias formas. Por unha banda, pasarase lista durante a clase. Pódese pasar lista en calquera momento da clase. Pódese pasar lista máis dunha vez nunha mesma clase. Ademais, durante as clases realizaranse preguntas de comprensión aos estudantes, escolléndoos de forma aleatoria. A pregunta do profesor será achega do que estaba explicando nese momento, ou do que explicou nun momento anterior, próximo, desa mesma clase. Considerarase que o alumno está seguindo activamente a clase si o seu contestación demostra un seguimiento activo, independientemente de que o seu contestación poida ter algunha incorrección ou de que, contestando por medio dunha dúbida, dita dúbida demostre que estaba atendendo á explicación.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: no haberá cambios.
|