Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Simulación |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Simulación | Código | 730529032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 | Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo | 40 |
Estudo de casos | A30 A33 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 | Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos | 20 |
Simulación | A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 | Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo | 40 |
Observacións avaliación | |||
No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que os devanditos alumnos tamén terán que realizar. O sistema de avaliación será o mesmo na primeira e na segunda oportunidade, así como na convocatoria adiantada. A |
|