Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Estrutura do Sector Audiovisual |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Estrutura do Sector Audiovisual | Código | 616531012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
-Situación do sector audiovisual |
1. Cómo son as empresas hoxe? Breve introdución a unha nova realidade de mercado 2. A industria audiovisual en España: produción, distribución e exhibición 3. A produción audiovisual e a dirección de proxectos cinematográficos 4. O produtor creativo e a evolución da figura do produtor 5. O proceso de produción da obra cinematográfica 6. Principais accións na promoción dunha película 7. O cinema nunha nova contorna, os cambios na distribución 8. Entender a nova contorna dixital 9. Formas de xestión do traballo nas novas contornas 10. Xeración e preparación de modelos de negocio nas novas contornas mediáticas: o usuario é o centro - Diferentes metodoloxías e técnicas para xerar ideas - Service Desing Thinking - O modelo Canvas - O mapa de empatía - A viaxe do usuario 11. O documental faise interactivo |
-Ferramentas específicas. | 1. Introdución ao Movie Magic 2. Deseño dun plan de traballo 3. Traballo do 1º Aydte. de Direción (Preprodución) 3.1 Elaboración do plan de traballo 3.2 Factores e condicionantes dun plan de traballo (orzamento, datas actores, meteoroloxía, segundas unidades…) 3.3 Relación con outros departamentos. 4. Elaboración da documentación necesaria para a rodaxe. Citacións ou ordes de traballo. Plan semanal. Desagregacións e escaletas. 4.1 Traballo do 1º Aydte. de Dirección durante a rodaxe. |
|