Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Subjects |
Corporate Communication |
Assessment |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Corporate Communication | Code | 616G01013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workshop | A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 | Avaliarase o resultado, así como o proceso de planificación e desenvolvemento dos traballos. A metodoloxía de Aprendizaxe-servizo inclúese nesta avaliación. | 60 |
Objective test | A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 | Proba escrita dos contidos da materia. | 40 |
Assessment comments | |||
Requírese superar tanto a parte práctica como a proba escrita da materia. Non se admiten faltas de ortografía, nin en traballos nin no exame. Mantéñense os criterios para a convocatoria de xullo. Aqueles estudantes que non completaron o proceso de avaliación continua e/ou que non se presentaran ao exame da convocatoria oficial poderán optar á segunda oportunidade establecida polo calendario de exames. Nesta convocatoria a profesora fixará un novo prazo de entrega dos traballos prácticos. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación parcial e dispensa académica de exención de asistencia, os criterios, actividades e o peso que terán na avaliación serán o mesmo para as dúas oportunidades.
|
|