Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Editing |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Editing | Code | 616G02007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os elementos básicos dun programa informático de edición e montaxe. | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A10 A13 A37 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 |
Coñecer e comprender o fluxo de traballo propio dunha edición audiovisual en todas as súas fases: adquisición de materiais, conformado, etc. | A1 A2 A3 A7 A8 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 |
C1 C2 C3 C4 |
Entender os fundamentos básicos da montaxe: raccord, tamaños de plano, ángulos, sentido da dirección, tempo, ritmo e son. | A1 A2 A13 A28 A35 A37 |
B1 B8 B9 B14 |
C1 C2 C3 |
Coñecer os distintos tipos de montaxe segundo o xénero audiovisual. | A3 A5 A10 A37 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 |
C1 C3 C4 |
Entender as diferencias da edición e montaxe nunha produción en imaxe real e nunha produción de animación. | A2 A3 A5 A7 A10 A28 A35 A37 |
B2 B6 |
C1 C2 C3 |
|