Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Sector da Animación e o Videoxogo |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Sector da Animación e o Videoxogo | Código | 616G02009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Achegar ao estudante á situación do sector da animación e do videoxogo no ámbito nacional e internacional. | A2 |
B3 B4 B5 B11 |
C1 C5 C7 C8 |
Coñecer as características específicas da animación e do videoxogo como sector creativo, industrial e profesional. | A2 A22 |
B2 B3 B4 B5 B11 B13 |
C1 C3 C5 C7 C8 |
Adquirir formas de aprendizaxe dinámica sobre uns contidos que son en si mesmos cambiantes. Coñecer as fontes de información significativas e como utilizalas. | A2 A22 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B13 |
C3 C8 C9 |
Adquirir hábitos de traballo individual e de traballo en equipo, que son necesarios para a actividade profesional futura. | B2 B4 B11 B12 B13 |
C1 C4 C5 C6 C7 C9 |
|