Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Audience and Players |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Audience and Players | Code | 616G02010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
O alumno será capaz de perfilar os tipos de públicos e de xogadores para poder realizar produtos máis competitivos. Así mesmo, aprenderase a ter en conta aos diferentes tipos de públicos e a súa relación cos diferentes soportes. | A2 A22 |
B2 B3 B4 B5 B10 B13 |
C1 C4 C8 C9 |
Aprender a estudar e definir os públicos aos que van orientados os diferentes produtos de animación e videoxogos. | A2 A22 |
B3 B4 B11 B12 |
C3 C7 |
O alumno será capaz de identificar xéneros e plataformas con perfís de públicos e xogadores | A2 A22 |
B3 B4 |
C3 C5 C6 |
|