Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Materiais e Iluminación |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Materiais e Iluminación | Código | 616G02017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
O proceso de shading. Iluminación directa | Interacción luz-obxeto. Modelos básicos de iluminación. Propiedades dos materiais Fontes de luz |
Texturas | Tipos de texturas Aplicacións das texturas Simulación de detalles xeométricos mediante texturas |
PBR | Materiais físicamente correctos Reflexión, transmisión, dispersión e absorción BRDF Workflows PBR. Metalness/roughness, specular/glossiness Metais e dieléctricos |
Xestión de cor e imaxe dixital | Principios físicos da cor Espazos de cor Representación dixital da información Rango dinámico Corrección gamma Formatos de imaxe Workflow lineal ACES |
Principios de iluminación | Obxetivos da iluminación Características da luz Tipos de luces Modelar ca luz Iluminación en tres puntos Esquemas de iluminación clásicos |
Ray tracing | Algoritmo de ray tracing Tipos de raios Reflexións, refraccións e sombras Profundidade dos raios |
Render | Técnicas de render. Render off-line e render en tempo real Path tracing Aliasing y antialiasing Capas e pases de render (AOVs) Técnicas de eliminación de ruido (denoising) |
Cámara | Funcionamento dunha cámara Parámetros das cámaras reais Cámaras en CGI Profundidade de campo Desenfoque por movemento |
Sombras | Importancia das sombras Técnicas de cálculo de sombras en CGI. Ray tracing e depth shadow maps |
Iluminación global | Simulación dos distintos comportamentos da luz Interreflexións difusas Cáusticas A ecuación de render Subsurface scattering (SSS). BRDF, BTDF, BSDF, BSSRDF Ambient occlusion Final gathering Photon mapping |
|