Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Animation 1 |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Animation 1 | Code | 616G02018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os conceptos básicos da animación 3D e a metodoloxía de traballo dentro dunha contorna de produción. | A7 A10 |
B1 B3 B4 B5 B6 B9 B12 |
C1 C4 C6 C7 C8 |
Animar personaxes 3D aplicando os 12 principios básicos da animación. | A7 A15 |
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 |
C3 C8 C9 |
Coñecer as ferramentas e técnicas básicas involucradas no proceso de rigging. | A7 A15 |
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 |
C3 C7 C9 |
|