Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Character Animation |
Learning aims |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Character Animation | Code | 616G02020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Entender o " pipeline" (proceso de traballo e a convención da nomenclatura) e a metodoloxía de traballo no ámbito profesional da animación 3D aplicado ao cine de animación, a Tv, a publicidade e os videoxogos. | A7 A10 |
B1 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B13 |
C1 C4 C6 C8 C9 |
Saber aplicar todos os conceptos básicos da animación para conseguir unha mecánica corporal e acting cribles co obxectivo de comunicar unha idea ou acción concreta. | A15 |
B1 B2 B7 B8 B9 B11 B12 B13 |
C3 C7 |
|