Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Sculpt Modelling |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Sculpt Modelling | Code | 616G02023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
O obxectivo da materia é coñecer o proceso de creación dun modelo dixital 3D partindo da fase inicial de bosquexo, pasando pola construción dun modelo físico ata chegar a un modelo dixital adecuado para o seu uso en animación ou videoxogos. O alumno aprenderá a analizar e interpretar as formas e as proporcións para poder logo reproducilas nunha contorna dixital, a partir do cal se poderán xerar imaxes sintéticas. Estudarase tamén as técnicas de optimización destes modelos, que tipicamente constarán dunha xeometría moi complexa, de forma que se poidan chegar a empregar en motores de render en tempo real. | A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
|