Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
2D Animation |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | 2D Animation | Code | 616G02029 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. | C1 C4 |
||
Planificar e deseñar as animacións 2D, que se levarán a cabo. | A8 A10 A38 |
B5 B7 B12 B13 |
C9 |
Dotar de capacidades de emprendemento e de incorporación ó tecido empresarial relacionado coa área. | B1 B2 B4 B11 |
C6 C7 C8 |
|
Entender as capacidades das tecnoloxías e metodoloxías aprendidas, as súas alternativas, as suas fortalezas e a súas problemáticas. | B6 B10 |
||
Adquirirá a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animacións en 2D. | A15 |
B3 B8 B9 |
C3 |
|