Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 2D |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 2D | Código | 616G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A38 B2 B11 B12 C4 C7 C9 | Proba relacionada cos coñecementos adquiridos na materia. | 50 |
Prácticas de laboratorio | A8 B3 B6 B7 B10 B13 C3 | Exercicios realizados nas clases prácticas da asignatura | 10 |
Presentación oral | B1 B4 B5 C1 | Presentación do proxecto. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Para aprobar a materia é imprescindible entregar as prácticas de laboratorio e traballo tutelado, e acadar unha nota mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 puntos tanto neles como na proba obxectiva. PLAXIO: A realización ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto |
|