Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Object-Oriented Programming |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Object-Oriented Programming | Code | 616G02032 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Nesta materia impártense coñecementos básicos de programación orientada a obxectos, que permitirán ao alumnado crear material multimedia, destacando a creación de videoxogos. Estas técnicas de programación tamén resultarán útiles no desenvolvemento de ferramentas e extensións para programas de creación de contidos dixitais. | A12 A16 A17 |
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 |
C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
|