Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Video Game Programming |
Assessment |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Video Game Programming | Code | 616G02033 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Laboratory practice | A26 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 C3 C4 C6 C7 C9 | Entrega de traballos prácticos de laboratorio e avaliación continua do traballo na aula. Computa ata un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 30 |
Supervised projects | A10 A12 A25 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 C1 C8 | Resolución e participación en traballos tutelados en horario de titorías. Computa un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. | 30 |
Mixed objective/subjective test | B1 B5 B6 C1 | Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica, aínda que tamén inclúe preguntas sobre prácticas. Computa un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. | 40 |
Assessment comments | |||
Para superar a materia é imprescindible aprobar tanto a proba mixta como os traballos tutelados. É O alumnado poderá ser chamado a revisión das prácticas e traballos tutelados, e debe ser capaz de defender o seu traballo. ESTUDANTADO |
|