Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Desenvolvemento de Videoxogos 2 |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Videoxogos 2 | Código | 616G02040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Vallejo Fernández, David (2019). Programación de Videojuegos con Unreal Engine 4. Unreal Engine Documentation (). https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/. Unreal Online Learning (). https://www.unrealengine.com/en-US/academy. |
|
|
Bibliografía complementaria |
Lengyel, Eric (2016). Mathematics. Linconln, California : Terathon Software LLC |
|
|