Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Pricing and Distribution of Animation and Video Games |
Sources of information |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Pricing and Distribution of Animation and Video Games | Code | 616G02045 | |||||||||||
Study programme |
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Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
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Basic |
Zackariasson, P., y Dymek, M. (2016). Video game marketing: a student textbook. London: Routledge Santesmases, M. (2012). Marketing: conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide Kotler, P. y Armstrong, G. (2004). Introducción al Marketing, 10ª ed. Madrid: Pearson-Prentice. Carrillo Marqueta, J., y Sebastián Morillas, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Huguet Rodríguez, J., y González López-Huerta, J. J. (2012). Todo lo que hay que saber de videojuegos y marketing.. Madrid: Wolters Kluwer. Martí Parreño, José (2010). Marketing y videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Wesley, D., y Barczak, G. (2010). Innovation and Marketing in the Video Game Industry: avoiding the trap. Surrey: GOWER Munuera Alemán, J.L. y Rodriguez Escudero, A.I. (2012). Estrategias de Marketing. Madrid: ESIC Editorial |
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Complementary | |
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