Aprendizaxe colaborativa |
Resolución de problemas e casos expostos en clase de acordo coas ferramentas dispoñibles polos alumnos: a súa propia experiencia no mar, o seu adestramento en buques e instalacións adecuados , o coñecemento adquirido mediante simulación e a asistencia ás clases maxistrais fundamentais para un coñecemento adecuado das teorías do asento e estabilidade en toda situación.
A metodoloxía a aplicar en clase neste caso será o máis realista posible que permita o número de alumnos e as condicións ambientais da aula. |
Traballos tutelados |
Traballo ou traballos realizados polo alumno como complemento á súa formación, e de temática seleccionada polo propio alumno tomando como base a bibliografía básica dispoñible e que servirá de soporte básico ao tema xeral do traballo e que deberá desenvolverse ampliando as fontes, coa colaboración do profesor, de forma que poida ser exposto oralmente aos seus compañeiros un extracto ou resumo, que permita a formulación de preguntas por parte dos seus compañeiros ou do propio profesor, ben para ampliar determinados puntos non correctamente cubertos durante o curso ou non suficientemente claras no extracto presentado , e polo que o alumno mostrou unha predilección ou interese xustificado polo seu afán de compartir o devandito traballo máis especializado co resto dos seus compañeiros contando co apoio e orientación do profesor. |
Solución de problemas |
Capacitación do alumno para resolver,en orde crecente de dificultade, problemas de asento e estabilidade de tipo teórico, acordes co exposto nas leccións maxistrais polo profesor, e que sirvan de reforzo ao alí exposto, e paso previo imprescindible para ao enfrontamento futuro do alumno con casos máis realistas. |
Sesión maxistral |
Exposición polo profesor, utilizando as ferramentas dispoñibles adecuadas, da teoría sobre asento e estabilidade, adaptadas aos eventos e situacións na que o buque poida atoparse durante a súa vida útil, tanto en porto como no mar, incluíndo para iso o seu comportamento tanto en augas tranquilas como sometido á acción da ondada de intensidade adecuada ao límite de supervivencia do buque en función do seu tamaño, construción e finalidade, facendo especial distinción entre buques de carga e buques dedicados ao transporte de pasaxeiros. |