Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Navegación Avanzada |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Navegación Avanzada | Código | 631510203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1- "Voyage planning" avanzado. |
Planificación da viaxe e navegación, dadas tódalas condicións, seguindo métodos xeralmente aceptados de trazado de derrotas en alta mar que teñan en conta, por exemplo: .1 as augas restrinxidas .2 as condiciones meteorolóxicas .3 os xeos .4 a visibilidade reducida .5 os dispositivos de separación do tráfico .6 as zonas dos servicios de tráfico marítimo (STM); e .7 as zonas con efectos acusados de mareas Derrotas acordes cas disposicións xerais sobre organización do tráfico marítimo Notificacións acordes cos Principios xerais a que deben axustarse os sistemas de notificación para buques e os procedementos do STM O desenrolo deste tema cumpre ca columna 2, Coñecementos, Comprensión e Suficiencia, do Convenio STCW, modificado por Manila 2010, do cadro AII/2. |
2- Utilización do equipo e sistemas de navegación, incluíndo o SIVCE e os seus sistemas conexos, para facilitar a toma de decisións e manter a seguridade da navegación. | Cinemática naval avanzada Valoración dos errores do sistema e profunda comprensión dos aspectos operacionais dos sistemas de navegación Planificación do practicaxe sen visibilidade Avaliación dos datos náuticos obtidos de outras fontes, incluídos o radar e a APRA, a fin de adoptar e aplicar decisións que permitan evitar o abordaxe e dirixir a navegación segura do buque A interrelación e o uso óptimo de tódolos datos náuticos dispoñibles para dirixir a navegación SIVCE e sistemas de navegación conexos: Xestión dos procedementos operacionais, archivos de sistema e datos, incluídos os seguintes: .1 xestionar a adquisición, a concesión de licencias e a actualización dos datos cartográficos e do soporte lóxico do sistema para axustalos ós procedementos establecidos .2 actualizar o sistema e a información, incluída a capacidade para actualizar a versión do sistema do SIVCE de conformidade ca elaboración do produto do vendedor .3 crear e manter a configuración do sistema e dos archivos auxiliares .4 crear e manter os archivos do diario de navegación de conformidade cos procedementos establecidos .5 crear e manter os archivos do plan de derrota de conformidade cos procedementos establecidos .6 utilizar o diario de navegación do SIVCE e as funcións sobre o historial do seguimento para a inspección das funcións do sistema, axustes das alarmas e respostas do usuario O desenrolo deste tema cumpre ca columna 2, Coñecementos, Comprensión e Suficiencia, do Convenio STCW, modificado por Manila 2010, do cadro AII/2. |
3- Metodoloxía avanzada para a determinación da posición e execución da navegación mediante observacións celestes, terrestres e o uso de axudas electrónicas á navegación. | Determinación da situación, en calquera circunstancia: .1 mediante observacións astronómicas .2 mediante observacións terrestres, acompañadas da capacidade para facer uso das cartas apropiadas, os avisos ós navegantes e outras publicacións que permitan comprobar a exactitude da situación obtida .3 utilizando modernas axudas electrónicas á navegación, con coñecemento específico dos seus principios de funcionamento, limitacións, fontes de errores e detección de deficiencias na presentación de información, e métodos de corrección para determinar con exactitude a situación O desenrolo deste tema cumpre ca columna 2, Coñecementos, Comprensión e Suficiencia, do Convenio STCW, modificado por Manila 2010, do cadro AII/2. |
4- Compensación. | Capacidade para ter en conta os erros dos compases magnéticos e xiroscopios Coñecemento dos principios dos compases magnéticos e xiroscopios Comprensión dos sistemas comprobados polo xiroscopio principal, e coñecemento do funcionamento dos principais tipos de compases xiroscopios e precaucións que hai que tomar O desenrolo deste tema cumpre ca columna 2, Coñecementos, Comprensión e Suficiencia, do Convenio STCW, modificado por Manila 2010, do cadro AII/2. |
5- Sistemas e procedementos do servicio de garda. Cualidades de liderazgo e xestión | Coñecemento cabal do contido, aplicación e finalidade dos principios fundamentais que procede observar na realización das gardas de navegación Capacidade para aplicar a xestión das tarefas e da carga de traballo, incluídos os aspectos seguintes: .1 a planificación e coordinación .2 a asignación de persoal .3 as limitacións de tempo e recursos .4 a asignación de prioridades Coñecemento e capacidade para aplicar a xestión eficaz dos recursos .1 a distribución, asignación e clasificación prioritaria dos recursos .2 a comunicación eficaz a bordo e en terra .3 as decisións adoptadas reflexan o resultado do exame das experiencias no equipo .4 a determinación e o liderazgo, incluída a motivación .5 a consecución e o mantemento da conciencia da situación O desenrolo deste tema cumpre ca columna 2, Coñecementos, Comprensión e Suficiencia, do Convenio STCW, modificado por Manila 2010, do cadro AII/2. |
|