Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Inglés Técnico Marítimo |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Inglés Técnico Marítimo | Código | 631G01275 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A10 | Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 | Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A19 | Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
B1 | Aprender a aprender. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B8 | Aprender en ámbitos de teleformación. |
B12 | Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B18 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C12 | Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C13 | Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|