Teaching GuideTerm University College of Technical Architecture |
Mestrado Universitario en Edificación Sostible (Plan 2017) |
Subjects |
Constructive strategies in passive and bioclimatic architecture |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Constructive strategies in passive and bioclimatic architecture | Code | 670526010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
CE02 Coñecer e aplicar estratexias construtivas propias da arquitectura pasiva e bioclimática. | AC2 |
||
CB01 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. | BC1 |
||
CB02 Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | BC2 |
||
CB03 Ser capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | BC3 |
||
CB04 Saber comunicar conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | BC4 |
||
CB05 Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. | BC5 |
||
CG02 Capacidade de organización e planificación. | BC7 |
||
CG07 Traballo en equipo. | BC12 |
||
CG12 Adaptación a novas situacións. | BC17 |
||
CG13 Creatividade. | BC18 |
||
CG17 Sensibilidade cara a temas ambientais. | BC22 |
||
CG19 Orientación ao cliente. | BC24 |
||
CG20 Coñecer os principios básicos do paradigma da sustentabilidade, os seus debates e implicacións ambientais, socioculturais e económicas. | BC25 |
||
CG22 Coñecer o impacto que o uso da tecnoloxía ten sobre a sociedade que o adopta e os principios básicos para unha tecnoloxía da sustentabilidade. | BC26 |
||
CG23 Analizar os fluxos materiais e enerxéticos que se dan nun sistema e a súa interrelación co territorio e os recursos que o sostén. | BC27 |
||
CG24 Coñecer a lexislación vixente e a normativa aplicable en materia de sustentabilidade, eficiencia enerxética e xestión da calidade ambiental no ámbito da edificación. | BC28 BC29 |
||
CG25 Coñecer os principios físicos relacionados cos problemas enerxéticos e de sustentabilidade e saber aplicalos no deseño construtivo. | BC30 |
||
CG26 Deseñar, planificar, executar e avaliar proxectos tecnolóxicos, científicos ou de xestión nun marco de sustentabilidade. | BC31 |
||
CG28 Xestionar a explotación do edificio, implementando as melloras necesarias para adecuar os parámetros ambientais e enerxéticos. | BC32 |
||
CT06 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CC6 |
||
CT07 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CC7 |
||
CT08 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CC8 |
||
Específicas | AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 |
||
Básicas / Xerais | BJ1 BJ1 BJ1 BJ1 BJ1 BJ1 |
||
Transversais / Nucleares | CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 CJ1 |
|