Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Gameplay Design |
Learning aims |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Gameplay Design | Code | 730529011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
O obxectivo deste curso será aprender a deseñar unha experiencia interactiva lúdica para un videoxogo. Aprenderanse os principios e conceptos básicos da ludificación, os tipos de retos típicos, así como a aplicación destes para crear o fluxo adecuado dun videoxogo en función do tipo e as necesidades do mesmo. O alumnado tamén aprenderá a definir mecánicas e sistemas de xogo que permitan crear un xogo equilibrado e xusto, así como a distribuír a dificultade do mesmo para manter o interese do xogador. | AJ6 AJ13 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 |
|