Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Level Design |
Contents |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Level Design | Code | 730529013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
A xogabilidade dentro dos niveis | Obxectivos Mecánicas Retos e recompensas Progresión Barreiras Obstáculos e inimigos Elementos interactivos e eventos |
Planos de niveis | Descrición do plano Iconografía Representación do fluxo do xogo |
Deseño dos niveis dos videoxogos | Linguaxe visual Espazos Navegación Información para o xogador Desenrolo e aprendizaxe Incerteza e sorpresa Emoción Control da dificultade Organización do xogo en niveis Eficiencia |
Narrativa dentro do nivel | Narrativa implícita Narrativa explícita Narrativa emerxente |
Proceso de creación de niveis | Diagramas de fluxo Layout (Planos) Blocking Set Dressing Personaxes e props Testeo e axuste |
|