Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Level Develpment and Visual Programming |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Level Develpment and Visual Programming | Code | 730529024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Aprender a compoñer os niveis e definir a interacción dos mesmos dentro dun motor de videoxogos. A partir dun deseño de niveis previo, aprender a colocar a escenografía necesaria, dar o aspecto e ambientación requiridas, dar vida ao nivel coas animacións necesarias e programar a interacción do xogador co devandito mundo. | AJ16 AJ17 AJ20 AJ23 AJ24 AJ25 AJ26 AJ30 AJ33 AJ34 AJ35 AJ36 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ10 BJ11 |
CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 |
Adquirir coñecementos que permitan ao alumno analizar, testear e avaliar o funcionamento e a xogabilidade dentro dos niveis creados. | AJ16 AJ17 AJ20 AJ23 AJ24 AJ25 AJ26 AJ30 AJ33 AJ34 AJ35 AJ36 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ10 BJ11 |
CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 |
|