Teaching GuideTerm Faculty of Work Sciences |
Mestrado Universitario en Prevención de Riscos Laborais e Riscos Comúns |
Subjects |
Civil Protection and Emergency Management |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Civil Protection and Emergency Management | Code | 760482009 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
A9 Analizar e previr situacións de grave risco, catástrofe ou calamidade pública | AJ1 AJ9 |
||
A10 Desenvolver un sistema de autoprotección para centros, establecementos e dependencias, e o correspondente plan de emerxencia para accións de prevención de riscos, alarma, evacuación e socorro. | AJ10 |
||
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | CC1 CC3 CC4 CC5 CC6 |
||
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CC7 |
||
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade | CC8 |
||
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. | BJ1 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | BJ2 |
||
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos | BJ3 BJ4 |
||
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | BJ4 |
||
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. | BJ5 |
|