Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Poscolonial |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Poscolonial | Código | 613G03026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A3 A6 A7 A9 A11 A15 A16 A17 C2 | Realizarase na data asignada pola Facultade. Terá dous partes: pregunta(s) de teoría e comentario de texto. | 60 |
Discusión dirixida | A6 B2 B3 B6 B7 B8 C4 C6 C7 | Na plataforma virtual atoparedes un conxunto de textos que serán explicados na aula. Adoito facer preguntas á o estudantado cando dou clase. Espero que veñades facendo as lecturas, para que poidades interactuar. | 10 |
Obradoiro | A1 A2 A6 A9 A15 B1 B3 B5 B8 C4 C6 C7 | O alumnado formará pequenos grupos para facer exercicios, p.ex. análises literarias, sobre as lecturas mencionadas. | 20 |
Presentación oral | A1 A2 A6 A9 A15 B1 B5 B8 C4 C6 | Será OPCIONAL e consistirá nunha actuación en directo en grupos de entre 3 e 6 persoas. O tema debe estar relacionado coa cultura poscolonial (i.e. literatura, cinema, etc.). Está prohibido ler, pero pódese ter "apuntador/a" e improvisar. | 10 |
Observacións avaliación | |||
-Todas as actividades, incluídos os exames, teñen que estar escritas con letra clara; os erros de gramática, vocabulario, deletreo, puntuación e estilo en xeral repercutirán negativamente nas notas. -Para aprobar a materia, hai que sacar polo menos un 5 sobre 10 nos dous apartados da PROBA MIXTA, o OBRADOIRO, a DISCUSIÓN DIRIXIDA e a nota final. Se nalgunha destas seccións a nota é menos de 5, a cualificación global otorgable será como máximo 4,5. -No exame oficial de XULLO, cada estudante deberá realizar a(s) sección(s) que non superase na primeira oportunidade. Haberá un test teórico e un comentario de texto; a presentación en grupo será tamén opcional. As seccións de discusión dirixida e taller substituiranse por un examen que poña en relación as teorías (ou conceptos) e os textos tratados na aula; devandito exame poderá ser realizado en XANEIRO polo estudantado con materias coincidentes que poida probar a imposibilidade de asistir a clase. -O alumnado que se presente á convocatoria adiantada de decembro avaliarase segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. -O estudiantado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da materia a principio de curso e avaliarase segundo os criterios establecidos para a oportunidade de xullo. -Para NON obter a cualificación de "Non presentado", a/o estudante debe facer polo menos a metade do traballo puntuable. -Todos os traballos deberán ser entregados en tempo e forma para evitar así unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos. -Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo con o establecido nas “Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dúas estudos de grao e mestrado universitario” (Artigo 14). Dito brevemente, a cualificación global será: SUSPENSO (0). -Se a coordinadora considérao conveniente, poderá haber temas de auto-estudo por parte do alumnado (ex. para ampliar coñecementos). Estes materiais, que non serán obxecto de avaliación, serán provistos en Moodle. -A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal). -De acordo con as distintas normativas que rexen a docencia universitaria, é necesario incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e fomentar a participación de todo o alumnado en clase, independentemente do seu xénero. -Prestaremos especial atención a identificar e abordar os prexuízos e actitudes sexistas. Traballaremos activamente na modificación desta contorna e na promoción de valores de respecto e igualdade. -Os nosos esforzos centraranse en detectar casos de discriminación de xénero e implementar as accións apropiadas para corrixir os devanditos casos. |
|