Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Máster Universitario en Ciencia e Tecnoloxías de Información Cuántica |
Asignaturas |
Introdución á Computación Cuántica |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución á Computación Cuántica | Código | 614551004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A3 | CON_03 Coñecer as bases físicas que permiten codificar e procesar a información. Comprensión das novas regras que a Mecánica Cuántica impón para o seu procesamento. |
A4 | CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
B1 | HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan |
B3 | HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
B6 | HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto |
B8 | HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema |
B12 | HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
B13 | HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula. |
B14 | HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
B16 | HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable. |
C1 | C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C7 | C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 | C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|