Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Grao en Ciencia e Enxeñaría de Datos |
Asignaturas |
Fundamentos de Programación I |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de Programación I | Código | 614G02004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber analizar problemas e deseñar, programar e depurar algoritmos que os resolvan utilizando unha linguaxe de programación imperativa | A4 |
B5 B6 |
C1 |
Coñecer os aspectos básicos que conducen a un bo deseño de programas | A4 |
B5 B6 |
C1 |
Saber elexir e utilizar as estratexias de resolución de problemas máis relevantes | A4 |
B1 B5 B6 |
C1 |
Coñecer e saber usar linguaxes de programación de relevancia actual | A4 |
B1 B5 B6 |
C1 |
|