Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Inglés Profesional |
Fontes de información |
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Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Inglés Profesional | Código | 616G02048 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
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Bibliografía básica |
Fullerton, Tracy (2019). Game Design Workshop. Taylor & Francis Lemarchand, Richard (2021). A Playful Production Process. The MIT Press Osterwalder, Alexander (2010). Business Model Generation. John Wiley and Sons Rogers, Scott (2014). Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Wiley |
Bibliografía a ampliar |
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Bibliografía complementaria |
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley (). . |
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